Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyposażenie recepcji w małym hotelu na uboczu miasta.
#1
Witam, moja przyjaciółka poszukuje koncepcji na umeblowanie recepcji hotelowej w swoim hotelu. Z pokojami sobie jakoś poradziła każdy zrobiła w innym stylu . Ale została jej jeszcze recepcja. Poprosiła mnie o radę jak umeblować  recepcje. Ale ja sama nie mam o tym zielonego pojęcia. Proszę o wasze rady.
Odpowiedz
#2
Recepcja w każdym hotelu odgrywa bardzo ważną i zasadniczą rolę i jest wizytówką poziomu usług danego obiektu. Stąd jej wyposażenie musi być tak skompletowane, by zapewnić najwyższy poziom obsługi gości, szybką komunikację, sprawną realizację życzeń gości, a przy tym wszystkim recepcja musi być nie tylko funkcjonalna, ale i estetyczna. Każdy jej element powinien być zgrany z kolorystyką i wystrojem całości holu hotelowego.Najważniejszy element recepcji z punktu widzenia gości to oczywiście lada www.antom.com.pl/index.php/meble-biurowe/lady-recepcyjne. Odpowiednia jej długość i szerokość musi zapewniać obsługę kilku gości jednocześnie przy różnych stanowiskach. Lada powinna być wykonana z drewna, kamienia lub innych mas powinna być estetyczna i trwała, podlega bowiem dużemu zużyciu i ścieraniu. Aby ułatwić gościom dotarcie do właściwego pracownika, recepcja musi mieć wydzielone i odpowiednio oznaczone stanowiska pracyDuży uśmiechYSPONENT - kieruje pracą całej zmiany recepcyjnej, przyjmuje gości do hotelu, prowadzi rejestr przyjazdów i rezerwacji na dzień bieżący, jest w stałym kontakcie z innymi służbami hotelu, które informuje o zgłoszonych przez gości usterkach, czy zastrzeżeniach, reprezentuje hotel pod nieobecność kierownictwa i dba o właściwą organizację pracy całego hotelu.  KASJER odpowiedzialny za przyjmowanie płatności i wydawanie dokumentów finansowych, w hotelach wyższej klasy jest również kasjerem walutowym i prowadzi wymianę walut, obok tego stanowiska powinien być wywieszony czytelny i zrozumiały cennik, najlepiej również w wersji angielskiej oraz aktualne kursy walut. INFORMACJA - stanowisko, które powinno być wyposażone we wszelkie materiały informacyjne zarówno o hotelu i jego ofercie, otoczeniu obiektu, jak i o całym mieście. Pracownik na tym stanowisku wydaje klucze, może prowadzić sprzedaż kart telefonicznych, biletów komunikacji miejskiej.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości